TIPS TINGKATKAN TENAGA DENGAN POLIFENOL (VIVIX)

TIPS TINGKATKAN TENAGA DENGAN POLIFENOL (VIVIX)



Assalamualaikum hye kawan-kawan semua terima kasih kerana sudi baca perkongsian dari saya ! Haa kalau korang semua tengoh air merah tu , tulah air tenaga yang Rina katakan . Bukan air sirap atau air gas mirinda ya.

Sebelum Rina cerita air apa di atas , Rina pasti wanita mahupun lelaki apabila semakin meningkat dewasa semakin juga banyak tenaga yang digunakan. Mana pagi nak hantar nak pergi sekolah taska nak pergi kerja balik nak masak layan anak dan sebagainya. Walaupun Rina belum menjadi seorang ibu tetapi Rina sendiri pernah berpengalaman jaga adik2 kecil tatkala ibu dan ayah ada urusan yang membuatkan Rina sendiri kena jaga adik sama seperti seorang ibu menjaga anak-anaknya.

Pengalaman yang dirasai itu sangatlah berharga bagi Rina yang sedang meningkat dewasa ini, dan Rina sendiri dah rasa betapa banyak tenaga yang perlu dikeluarkan. lagi-lagi apabila sudah habis waktu bekerja , macam-macam perkara nak buat. Biasalah kanak-kanak memerlukan perhatian yang banyak. Dan sebagai seorang kakak yang penyayang mesti melaksanakan tugas dengan penuh tanggujawab walaupun ketika itu terasa sangat lah penat. 


Now i nak share beberapa tips yang mungkin juga dapat bantu anda semua.

1) Sarapan

Untuk memulakan pagi kita memerlukan tenaga jadi bagaimana kita memilih sarapan kita untuk terus kekal bertenaga dan tak mudah lapar.

Pilih sarapan yang berkhasiat seperti mengambil protien sebagi contoh yang saya pilih ialah protien shake yang bersumberkan kacang saya yang dapat bantu kawal tenaga, mood dan boleh kekal energetik sepanjang hari.

Boleh klik link di sini untuk lebih lanjut ya. ----------> Protien Shake berasaskan kacang soya.


Selain dari itu Rina juga akan ambil Vivix.

Tahukah anda apa itu Vivix ?


Ini ialah Vivix.

Tahukah anda bahawa bahan dalam Vivix ini adalah sangat premium ?
 





Dan bagaimana pulak polifenol yang ada dalam vivix ni bantu untuk beri tenaga ?

Kalau tengok rajah di atas ni adalah sel tenaga yang ada dalam tubuh badan kita. Tapi nak dijadikan kan cerita sekecil-kecil perkara pun memerlukan tenaga.

Macam contoh rambut nak kekalkan rambut hitam, memerlukan tenaga. belum lagi cerita lagi bab fungsi tenaga yang diperlukan untuk pam darah ke jantung secara optimum , tenaga untuk kekalkan penglihatan yang baik dan lain-lain.

Tapi apabila meningkat dewasa tenaga semakin berkurangan kerana fungsi sel tenaga kita dah pun berkurang dan makin lama makin merosot.

Kenapa merosot ? Terdapat beberapa faktor mungkin akibat persekitaran yang tidak sihat , pemakanan yang tidak seimbang , selalu stress dan tidur yang tidak mencukupi yang akan menyebabkan kepada kerosakan sel.

Tetapi bila kita ambil Polifenol dia akan bantu sehingga ke pusat DNA tau.



Betapa pentingnya kita memerlukan polifenol di zaman moden ni. Dan kajian juga membuktikan apabila polifenol diterima oleh sel-sel badan kita maka lebih banyak juga sel-sel tenaga akan dikeluarkan.



Jadi awak nak Rina bantu dengan lebih lanjut ? nak dapatkan promosi yang terkini ? Tekan link di bawah ya.


REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN PROMO

TERKINI !!

KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE!


SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI SAYA !!


Arina
Shaklee Independent Distributor
010-3986706

#BlogMegaShaklee2.0
#ShakleeRetrive
#PengedarShakleeKeramat









Comments

Popular posts from this blog

TESTIMONI SHAKLEE BERJAYA LOSS 10KG !

MULTIVITAMIN SHAKLEE BERWAJAH BAHARU

TINGKATKAN KESIHATAN JANTUNG DENGAN COQ - TROL PLUS