Insentif Shaklee Malaysia kepada new joiner !

 INSENTIF SHAKLEE MALAYSIA

Berita baik! kepada semua ahli Shaklee dan kepada new joiner yang baru sangat nak mula untuk mencari modal tambahan.

MasyaAllah seronok sungguh apabila Puan Amalia iaitu salah sorang staff Shaklee umum bahawa ada insentif Shaklee kepada sesiapa sahaja yang masih baru untuk capai based rank SUPERVISOR dan ada tambahan insentif pulak tu. 


Dalam organisasi Shaklee anda tidak perlu risau untuk pegang modal dan sebagainya kerana sistem bisnes online Shaklee sangat-sangat lah lengkap !

Sebelum Rina cerita apa insentif yang diberikan jom Rina kongsikan minimum based rank yang layak untuk dapat insentif tersebut.


Minimum based yang perlu dicapai untuk peroleh insentif ialah SUPERVISOR. Kalau lihat gambar rajah di atas setiap produk yang dijual ada nilai UV . Jika buat sehingga 3000UV makan bonus yang kita akan peroleh adalah sebanyak RM2016.


Sampai 3000UV sahaja ke yang boleh kita buat ? no. more than that actually . lagi banyak UV yang dikumpul lebih banyak juga bonus yang akan diterima. Bestkann ?? 


Waktu pengiraan bonus akan dikira dari awal bulan sehingga hujung bulan (eg 1 Apr 23 - 30 Apr 23) dan pembayaran akan dibuat pada setiap 15hb iaitu bulan hadapannya (eg 15 Mei 23). Bayangkan bulan ni kita dapat RM400 dan nanti dah lepas raya kita ada duit lagi . Org lain habis duit tapi kita dapat income lebih lagi. Malahan sepanjang buat business Shaklee dapat bonus lebih awal sehari tak pernah lewat. SYokk sangat haihh.


Tapi lagi seronok apabila kita capai base rank SUPERVISOR dan ada SPECIAL insentif yang Shaklee tawarkan.





Apabila capai minimun based rank SUPERVISOR Shaklee akan memberi insentif tambahan sebanyak RM600 ringgit dengan syarat effectice based rank SUPERVISOR selama 3 bulan berturu-turut. MasyaAllah best sangat kan .

Untuk yang baru nak bermula di bulan April ada tidak perlu risau kerana Shaklee menawarkan tempoh sehingga Jun untuk capai minimum based rank Supervisor pada JULY.   


Saya doakan segala urusan kawan2 dipermudahkan segala urusan. Saya ucapkan Salam Ramadhan dan Selamat Menyambut Hari Raya.

Andai kawan-kawan berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai Insentif Shaklee boleh klik link di bawah ya.



JOM HUBUNGI RINA SEKARANG!

www.wasap.my/60103986706/bisnesshaklee




Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

TESTIMONI SHAKLEE BERJAYA LOSS 10KG !

MULTIVITAMIN SHAKLEE BERWAJAH BAHARU