KENAPA SHAKLEE SUPPLEMENTS TERBAIK DI MALAYSIA



Dalam era 25 tahun, tak asing lagi pelbagai jenis-jenis vitamin yang di jual di pasaran. Sebagai pengguna yang makan vitamin perlu mengambil cakna supaya vitamin yang dimakan mendapat kesan yang terbaik dan vitamin yang dimakan adalah selamat untuk jangka masa panjang .

Sebagai seoraang pengguna supplemen saya mesti ingin kesan yang terbaik apabila saya menggunakan Set kurus Shaklee.

Oleh itu , saya perlu tahu setiap vitamin yang saya makan adalah keperluan oleh badan saya dan semestinya yang selamat dan juga berkesan. Dan saya nak bercerita mengapa Shaklee adalah supplements terbaik di Malaysia.




1)Bapa Vitamin
Dr.Forrest c. Shaklee telah mendapat gelaran 'Bapa Vitamin'' pertama di dunia pada tahun 1915. Beliau menghasilkan multivitamin yang pertama dan sekarang yang dikenali sebagai Vita-lea. Shaklee Corporation diasas pada tahun 1956 berasaskan produk yang mesra alam.


2)Memperolehi Sijil ''Climate Nuetral''

Pada tahun 1960 Shaklee memperolehi sijil "Climate Neutral'' kerana kejayaan Dr Shaklee memimpin gerakan alam sekitar, dan memperkenalkan Basic-H iaitu banahn pencuci biodegresi dan tidak bertoksik yang pertama di dunia pada tahun 1960.


3)Memiliki own Research & Developement ( R&D)

Syarikat Shsklee mempunyai lebih 150 orang saintis dan pakar nutrisi,gabungan teknologi Amerika,German,Rusia dan Jepun dalam bidang nutrisi yang bernilai lebih 5 bilion USD.


4)Sentiasa Selamat

Shaklee menjaminn keselamatan dan ketulenan bagi setiap produk. Setiap produk melalui ujian yang sangat teliti, bermula dari kawalan bahan mentah, dengan ramuan 100% tanpa pengawet,perisa,pewarna turian kimia dll. 

Serta menjalankan 350 ujian ke atas ramuan botani yang baru untuk logam berat,racun,seramgga atau beratu-ratus bahan cemar berbahaya yang lain. 3 kali melebihi standard ''states pharmacopeias USPC united.

Menajalankan lebih 100,000 ijian kualiti setiap tahun untuk menjamin ketulenan dan keselamatan produk.

"Beyond organic" adalah sangat berbeza dengan "organik" kerana konsep beyond organik adalah bermula dari penanaman sehingga penuaian dan proses pengeluaran adalah organik.





5) Sentiasa Berkesan

Ahli-ahli Saintis mejalalankan ujiandemi ujian untuk memastikan keberkesana produk Shaklee.

Lebih 100 kertas kerja saintifik diterbitkan

Shaklee memiliki lebih dari 70 paten

Mempunya kajian landmark dengan kerjasama penyelidik dari sekolah kesihatan awam UC Berkeley menunjukkan bhawa orang-orang mengambil supplemen Shaklee mempunyai kesihatan yang lebih baik daripada mengambil sati jenis vitamin atau tidak mengambil supplemen.



Comments

Popular posts from this blog

TESTIMONI SHAKLEE BERJAYA LOSS 10KG !

MULTIVITAMIN SHAKLEE BERWAJAH BAHARU

TINGKATKAN KESIHATAN JANTUNG DENGAN COQ - TROL PLUS