DUIT RAYA AWAL DENGAN SHAKLEE


Bila sebut duit raya siapa je yang takna kan ? Dengan zaman ekonomi yang sangat mencabar sekarang sudah pasti ramai yang ingin duit tambahan lagi-lagi apabila pelbagai perbelanjaan yang ingin seperti baju sekolah anak-anak, kuih raya, baju raya dan sebagainya.


Dan yang menariknya tahun ni Shaklee akan beri duit raya awal 10 hari sebelum raya, bestkan ? Dah dapat gaji dan boleh dapat extra duit dari Shaklee jugak ! Raya sakan lah kan. 



Uolss yang all out dan buat sungguh-sungguh dengan projek pasti akan dapat hasilnya !! Boleh lah tampung-tampung perbelanjaan raya untuk mak ayah, nak beli baju raya untuk adik-adik yang masih kecil ke kan !! seperti saya sendiri seorang kakak sulung dan ada adik2 kecil darjah 6 dan darjah 4 !

Pasti mereka rasa gembira dan tak sabar bila kakak hasil duit raya dari Shaklee dan nak belanja mereka!!



Haaa puas dah bebel dan cerita berkenaan Berpuasa dengan Shaklee dalam entry sebelum ni. Seperti tahun sudah , Alhamdulillah, satu family puasa dengan Set Shaklee tau , pada awalnya memang tak percaya Set puasa ni boleh mengeyangkan tau. Masaalah sering mengantuk , tenaga hilang tu semua dah ada solusinyaa !!



Malahan adik2 yang lalu tak lalu nak makan tu, bagi jer meal shakes mesti diorang seronok sangat lah!! Seronok pergi sekolah walaupun bau ayam goreng dari cafe masih tahan lagi untuk berbuka !! Haa dia siap tutup hidung lagi tau !! 

Alhamdulillah dengan izin Allah asbab consume Shaklee banyak kesihatan kami sekeluarga semakin membaik. Saya pasti ramai di luar sana pasti mengalami masaalah yang sama, cuma mereka tak tahu.

Jadi dengan sharing dan ilmu yang kita dah ada pasti kita boleh cerita dan bantu mereka kan !! So masa nilah kita beri kesedaran kepada orang ramai di luar sana dan bantu mereka sama-sama untuk dapatkan duit raya awal denagn Shaklee.

Untuk yang berminat, jangan tunggu lagi. Jom Contact saya sekarang di link wassap, InsyaAllah saya akan guide dan bantu U capai apa yang diimpi. Dengan syarat uols sendiri berkehendak dan semangat untuk bangkit kejar duit raya yang Shaklee nak bagi ni.

Arina
Shaklee Independent Distributor
010-3986706


#BlogMegaShaklee2.0
#ShakleeRetrive

#PengedarShakleeKeramat

Comments

Popular posts from this blog

TESTIMONI SHAKLEE BERJAYA LOSS 10KG !

Insentif Shaklee Malaysia kepada new joiner !

SET HELLO NEW YOU KEMBALI LAGI !