MENGAPA SAYA MEMILIH VITAMIN SHAKLEE

MENGAPA SAYA MEMILIH VITAMIN SHAKLEE


Pasti ada yang tertanya-tanya mengapa saya memilih vitamin Shaklee dari brand-brand yang lain. Sudah pastinya saya sudah jatuh dan yakin dengan produk Shaklee yang membuatkan saya tidak membeli produk lain.

Antara sebab nya adalah :

1)Shaklee mendapat gelaran '' BAPA VITAMIN ''

- Tahukah anda gelaran " BAPA VITAMIN '' Dr. Forrest C Shaklee. Beliau lah yang merumuskan produk multi-vitamin pertama dunia pada 1915, dan telah mengasaskan Shaklee Corporation pada tahun 1956 berasaskan produk mesra alam iaitu Basic -H 😍. Disaat syarikat lain yang sedang berpusu-pusu mengeluarkan produk kimia untuk memperoleh ganjaran untung yang tinggi, tetapi Shaklee telah mngasaskan produk yang mesra alam dan selamat untuk kesihatan pengguna.

- Dan lihatlah pada slogan Dr Forrest C. Shaklee, '' setiap produk yang diasaskan adalah selamat pada persekitaran dan tidak diuji di atas haiwan. Dan tidak akan pernah asaskan produk yang akan merosakkan satu pun tisu sel di dalam tubuh badan manusia. Lihatlah bagaimana kualiti slogan beliau !! Kalau sel pun dia sangat penting apatah lagi organ dalam badan kita 😍.





2)Mempunyai kajian landmark-study.

-Tahukah anda apakah kajian landmark-study ? Kajian landmark study ialah kajian yang dilakukan terhadap pengguna yang makan vitamin shaklee , yang tidak mengambil supplement dan yang makan vitamin brand selain dari Shaklee. Kajian ini dilakukan adalah untuk mengukur tahap kesihatan pada 3 golongan kumpulan tersebut.

-Kajian Landmark, diketuai oleh penyelidik pemakanan yang terkenal, Dr. Gladys Block bersama University of California, Berkeley, merupakan salah satu kajian terbesar pengguna jangka panjang pelbagai suplemen. Kajian menunjukkan bahawa mereka yang mengambil makanan tambahan Shaklee mempunyai lebih banyak biomarker yang lebih sihat untuk jantung, otak, dan kesihatan kognitif berbanding dengan pengguna yang tidak mengambil suplemen atau pengambil suplemen bukan produk Shaklee.

Dan hasilnya sangatlah menakjubkan !!!







Comments

Popular posts from this blog

TESTIMONI SHAKLEE BERJAYA LOSS 10KG !

MULTIVITAMIN SHAKLEE BERWAJAH BAHARU

TINGKATKAN KESIHATAN JANTUNG DENGAN COQ - TROL PLUS