TESTIMONI SHAKLEE BERJAYA LOSS 10KG !

💜 TESTIMONI SHAKLEE BERJAYA LOSS 10KG!   💜



Kalau lihat gambar di atas inilah saya dulu. Berat hampir mencecah 70kg, ukuran tinggi 164cm.Waktu ini zaman pkp yang ke2 selepas kerajaan umumkan dah boleh merentas negeri. Gambar di atas saya berada di Terangganu. Tengoklah makanan tu. Yang tu baru untuk breakfast belum kira yang tambah roti canai lagi.
Belum masuk lunch dan dinner lagi . 4 hari 3 malam entah berapa kg agaknya naik. Memang tak berani lah nak timbang.😢😢

Mula-mula apabila kenal Shaklee saya cuba untuk ikhtiar kepada Ayah , saya sendiri pun berniat nak cuba untuk diri sendiri. Nak lihat sama adakah berjaya saya menjadi testimoni Shaklee yang seterusnya ?




Saya bermula dengan protien Shake iaitu Cinch. Cinch mempunyai 3 perisa iaitu Latte, Chocolate dan Vanilla. 
 

Pada permulaan saya mencuba Latte. sebab perisa lain pada waktu itu sold out. Alhamdulillah 6 bulan konsisten Cinch saya berjaya turun 6kg dengan tambahan 30minutes exercise setiap hari tanpa gagal. Akhirnya berjaya turun. Happy sangat ! Selama ni saya dah cuba bermacam-macam produk tapi tak berjaya.

Dan sejak itu ramai yang tertanya-tanya bagaimana saya boleh kurus. Sampai ada yang cakap saya makan pil kurus yang berbahaya tu.

Tidak ye . Cinch bukanlah dalam kategori Pil kurus. Cinch dari Shaklee merupakan protien dari tumbuhan dan merupakan meal replacement yang sangat-sangat best yang pernah saya jumpa.

Bukan saya sorang sahaja. Malah kawan-kawan yang lain juga berjaya turun berat badan dengan Set dari Shaklee. Lagi-lagi sekarang sangat famous dengan Intermitten Fasting.

Saya kongsikan feedback bersama program IF yang baru dijalankan pada bulan April lepas.








Dan yang inilah adalah saya sendiri. Ya saya juga join sebab dengan IF saya boleh kenal sistem pembakaran lemak yang effective dangan rahsia buat IF selama 16jam jer.

                                                                               👇



Dan ini adalah latest gambar saya semasa Raya Aidilfitri 2023. Badan ringan dan best sangat dapat inchloss bahgian peha 😍😘


Awak sama ada masaalah macam saya sebelum ni ? Nak saya bantu ? Jangan segan silu untuk hubungi saya ya. In syaa Allah kita berjuang bersama-sama untuk dapatkan kesihatan yang baik.



R
EBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN PROMO

TERKINI !!

KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE!


SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI SAYA !!


Arina
Shaklee Independent Distributor
010-3986706

#BlogMegaShaklee2.0
#ShakleeRetrive
#PengedarShakleeKeramat

Comments

Popular posts from this blog

MULTIVITAMIN SHAKLEE BERWAJAH BAHARU

TINGKATKAN KESIHATAN JANTUNG DENGAN COQ - TROL PLUS