PENGEDAR SHAKLEE AREA KERAMAT & SETIAWANGSA



Assalamualaikum hai kawan-kawan semua. Nama diberi adalah Nor Arina Binti ZainalAbidin.
Boleh panggil saya Rina @ Arina . Lahir di kelantan tetapi membesar di negeri sembilan.

Nak berteletah kelantan tu boleh tapi orang akan cakap macam kecek (cakap) siam πŸ˜‚. Sikit-sikit panndailah tapi kadang-kadang tu blur jugak.  Hahahha teringat saya suatu kisah makcik saya suruh tutup nasi yang di masak atas dapur, dengan nada '' Kak tolong tudung periuk nasi tu '' dengan blurnya saya pergi ambil tudung dan bagi dekat dia. Makcik saya terus cakap hai lah anak bandar ni πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ bukan tudung tu , tutup periuk. kita pun ouhhh... hahahaah. Di kelantan orang panggil tudung tu macam untuk menutup sesutu benda. Maafkan saya kalau ada yang silap ya. hehehee.

Anak sulung dari 4 adik beradik. 2 lelaki dan 2 perempuan. 2 orang yang dah berumur 20 ke atas dan dua orang lagi yang masih kecik 12 tahun dan 9 tahun.

Melanjutkan pelajaran dalam bidang perakaunan dan Alhamdulillah berkerja sebagai seorang Assistant Account di bawah syarikat swasta di Cheras. Syukur Alhamdulillah masih kekal dengan syarikat yang sama dan menetap di keramat Kl.

Dari kecil sehingga besar saya dah biasa untuk berdikari untuk mencari rezeki, yerlah ibu dan ayah dulu sangat susah dari segi kewangan , bekerja sebagai pekebun dan ibu hanya sebagai suri rumah. Walaupun saya dah mempunyai kerja tetap saya mesti akan mencari pendapatan sampingan untuk menampung kos yang tinggi di bandar ini. Dulu saya suka buat kerja part time catering di mana-mana hotel yang pastinya saya boleh menutup aurat dengan sempurna.

Bila asyik berseronok bekerja tanpa saya sedar kesihatan saya semakin merosot. Mana taknya setiap hari jumaat selepas habis waktu bekerja hakiki saya akan terus bergerak dengan segara untuk ambil job catering dari jam 6 sehingga 2am. Tidur di surau sana dan sambung balik waktu pagi sabtu dari 8.00am -2.00am.

Dan hari Ahad adalah untuk saya berehat satu hari. Kadang2 tu makan pun tak sbb terlampu penat sangat. 
Semuanya terhenti apabila PKP telah pun bermula. Alhamdulillah masih direzekikan dalam pekerjaan yang kekal sebagai Akaun sehingga sekarang tetapi kesihatan semakin merosot. Badan gemuk, sengugut teruk sampai dah macam-macam cuba. Air halia rebusan semua apa jer yang telan tapi all getting worseπŸ˜“πŸ˜“πŸ˜“.

Bermacam-macam produk jugak saya cuba tapi semua tak jadi, badan semakin craving dan x boleh diet. Sehinggalah suatu hari saya terjumpa dengan produk Shaklee yang dijual sendiri oleh kawan kolej tapi waktu tu saya tak percaya ! Sebab saya anti supplement.

Haa di sebabkan anti supplement tulah Allah beri ujian. Ayah diberi ujian dengan sakit darah tinggi. Pada awalnya nampak macam biasa, tapi Ayah tak boleh buat kerja langsung apetah lagi nak bergerak. Waktu itu sayu dan pilu melihat ayah hanya mampu terbaringπŸ˜•πŸ˜•πŸ˜’πŸ˜’πŸ˜’. Dan dari situ saya cuba cari jalan untuk mencari supplement dan saya search supplement untuk darah tinggi. Dari situlah google mensyorkan Omega Guard dari Shaklee. Saya cuba cari kawan kolej tapi saya tapi x jumpa dan akhirnya saya bertemu dengan kawan kerja. Dari situlah saya membeli supplement untuk Ayah.

Alhamdulillah tak sampai sebulan feedback yang positif sangat dari Ayah. '' Kak Ayah dah tak sakit kepala  '' " Kak Ayah dah boleh bawak motor pergi kebun ". MasyaAllah happy sangat waktu tu. Syukur tak terkata atas nikmat kesihatan yang ayah peroleh. Terlalu banyak testimoni bagi saya dan keluarga di Shaklee ini. Sejak dari itu saya juga berkongsi kesan yang sama pada rakan-rakan yang lain.

Saya juga ada customer dari Mantin yang akan tiap bulan order barang Shaklee kerana setiap sebulan saya akan 2 kali balik ke kampung . Jadi mana yang berdekatan untuk dapatkan COD boleh roger saya.

Anda juga boleh dapatkan produk Shaklee di kawasan sekitar anda dengan klik di bawah :

Pengedar Shaklee


REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN PROMO

TERKINI !!

KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE!


SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI SAYA !!


Arina
Shaklee Independent Distributor
010-3986706

#BlogMegaShaklee2.0
#ShakleeRetrive
#PengedarShakleeKeramat

Comments

Popular posts from this blog

TESTIMONI SHAKLEE BERJAYA LOSS 10KG !

MULTIVITAMIN SHAKLEE BERWAJAH BAHARU

TINGKATKAN KESIHATAN JANTUNG DENGAN COQ - TROL PLUS