Hari Raya dengan Shaklee

Hari Raya dengan Shaklee 


Raya ! Raya ! Raya ! Selamat Hari Raya !  Selamat Hari Raya kepada semua kenalan Rina dan semsetinya tahun ni menjadi indah apabila Hari Raya dengan Shaklee !


Sebulan berpuasa akhirnya tiba sudah Syawal yang sangat dinantikan. Alhamdulillah tahun ni Rina team Raya di kelantan . Iaitu family sebelah emak. 



Rasa rindu sangat , lama tak jumpa saudara di sebalah sana, setahun jugak lah rasanya. Alhamdulillah meriah sungguh beraya di sana. Rina ucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin.

Apabila Hari Raya menjelma pasti seronok dangan pelbagai makanan yang dihidangkan. Teringat raya tahun sudah. Sembelit dibuatnya. Mana taknya kan . Macam-macam makan smpai perut pun terkejut. Dengan air gas lah , lemang , ketupat dan rendang 


So tahun ni Rina dah siapkan perisai awal-awal. Agen detox kepada sembelit. Iaitu Alfalfa. Tak mau lah jadi macam tahun sebelum  lama lah duduk dalam toilet tu.


Alfalfa mempunyai fungsi, manfaat, kebaikan , dalam membantu membuang angin dalam badan, detoks badan dari toksin-toksin yang terkumpul dari dalam badan.

Memang sangat best lah makan Alfalfa ni dan menjadi item keperluan wajib setiap hari bukan sahaja di waktu raya.



Nak tahu lebih lanjut dan nak dpaatkan PROMOSI MEI. Jom DM Rina secepat mungkin


JOM HUBUNGI RINA SEKARANG!

www.wasap.my/60103986706/bisnesshaklee


Comments

Popular posts from this blog

TESTIMONI SHAKLEE BERJAYA LOSS 10KG !

Insentif Shaklee Malaysia kepada new joiner !

MULTIVITAMIN SHAKLEE BERWAJAH BAHARU