Vitamin Kulit Cantik Harga Rahmah

 Vitamin Kulit Cantik untuk Raya dengan Harga Rahmah !


Selamat Hari Raya !!


Apabila menjelang Raya pelbagai persiapan yang akan disediakan dari kuih raya, baju Raya dan sebagainya dann item wajib ialah Skincare ! Sebagai seorang perempuan mesti nak kelihatan Cantik di pagi Raya . Nak pakai contact lense lah nak makeup lah dan macam-macam lagi. Okay sebelum Arina cerita vitamin kulit apa yang Arina makan, jom dengar cerita di bawah.


Jadi Arina nak kongsi, dulu pada umur 17 tahun di mana Arina pernah mengalami jerawat yang sangat teruk, penuh jerawat pasir di muka ! Bila stop muka jadi macam burn dan nak pulih tu sangat lah makan masa !


Ni lah kulit muka masa tahun 2016 !


Ramai tak percaya bila saya kata sy pernah alami kulit macam ni ! ya mereka yang mengenali saya disaat keadaan kulit muka saya dalam keadaan yang pulih . Tiada bekas jerawat yang tinggal. Tapi sebelum saya kenal Shaklee kulit saya sering berminyak dan kering ! Masa fasa sembuh Arina pernah buat rawatan di New York ! Tahu kan Mahal waktu baru habis SPM dan tak kenal pun lagi Shaklee. Makan masa untuk pulih kan muka sebenarnya. 

Selepas tamat pengajian dan terus masuk ke bidang pekerjaan waktu tu muka dan bernasur pulih tapi muka tetap kering dan minyak ? Jerawat mesti ada muncul tapi memang tak berani nak picit sebab takna kembali jadi seperti dulu.

Setelah kenal Shaklee banyak sangat perubahan yang dialami dan dirasai. Dari muka mcm tua2 sikit , skrg umur meningkat masih nampak muda. Alhamdulillah kulit nampak sihat dan jerawat jarang sangat muncul.

Fokus untuk produk Shaklee sebenarnya bukanlah untuk dapat kulit muda ke apa , sebab memang tak tahu . Tapi sebab nak turunkan berat badan . Alhamdulillah bukan tu jer Arina dapat , tapi kulit muka yang sihat. Dan pagi2 bangun tak rasa menyampah sebab muka tak kusam 😂😂


Gambar latest pada Januari 23

Dan Alhamdulillah sekarang ni jerawat mmg takna timbul dan kulit semakin sihat. Itulah yang dicari-cari. Kulit putih bukanlah ukuran , Tapi kalau putih tapi sakit pun susah kan . Jadi dalam pemilihan supplemet carilah yang betul-betul organik supaya kita dapat kekalkan kesihatan di jangka masa panjang.


Antara Supplement/Vitamin untuk kulit Cantik di waktu raya adalah :

1) Vitamin C
-Setiap tablet mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah oren termasuk kulitnya. Kulit terdapat Bioflavanoids dimana mempunya kadar antioksidan yang tinggi. Dengan pengambilan vitamin c akan dapat membentuk pembentukan collagen. Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi rangka dan tulan rawan.

2)Vitamin E
-Terkenal sebagai vitamin cantik. Vitamin E bagus untuk mereka yang inginkan kulit lebih cantik, lebih licin, dan awet muda sentiasa.
Bersifat anti-penuaan, ia dapat mengurangkan garisan halus, tanda penuaan pada wajah
Membantu memudarkan/mengurangkan parut dan masalah jerawat
Memperbaiki peredaran darah lalu menjadikan wajah berseri dan tak kusam, secara tak langsung, kulit bersih dari jerawat dan jeragat
Menjadikan anda tampak lebih muda dengan membantutkan penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas.

3) ESP ( Energizing Soy Protien)

- ESP merupakan protien iaitu soya yang berasas dari tumbuhan. ESP buat kulit kita anjal, jadi gebu dan lebih cerah. Nampak berseri gitu. Bila dah cantik, tak perlu la nak tepek makeup tebal-tebal kan. Natural Beauty you!


Kesimpulan

Kesimpulannya bukanlah Arina mengambil vitamin semata-mata. Vitamin hanyalah makanan tambahan yang diperlukan oleh badan untuk mencukupkan nutrisi. Sbb dengan pemknn harian Arina tak sendiri tak mampu nak makan 8 cawan brokoli ibarat 1 biji vitamin c. Berapa kali kunyah pun tak tahulah . ! mangkuk belum tentu habis 😅😅. Selain itu pemakan juga kita perlu jaga kerana Nabi Muhammad juga berpesan berhenti sebelum kenyang . 



Vitamin Kulit Cantik Harga Rahmah


Jadi Arina nak kongsi Promo yang terlajak murah sakarang yang ramai tak percaya sebab terlalu murah.

Percaya tak vitamin dan ESP hanya RM99.00 jer awak



Selain Dari itu ada juga Set Dari Skincare :




Nak Cantik mejelang raya mestilah luar dan dalam kan ! Nak consultation ? Nak tanya lebih lanjut ? Tak tahu apa yang sesuai ? Meh wasap jer Arina di 010-3986706 !




REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN PROMO

TERKINI !!

KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE!


SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI SAYA !!


Arina
Shaklee Independent Distributor
010-3986706

#BlogMegaShaklee2.0
#ShakleeRetrive
#PengedarShakleeKeramat




Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

TESTIMONI SHAKLEE BERJAYA LOSS 10KG !

Insentif Shaklee Malaysia kepada new joiner !

MULTIVITAMIN SHAKLEE BERWAJAH BAHARU