TIPS KURUS DENGAN CEPAT


Ramai nak kurus dengan cepat ! Tanpa ilmu yang betul dan sampai yang sanggup ambil pil kurus untuk dapat kesan yang cepat ! Tanpa memikir kan kesan yang panjang untuk tubuh badan. Pendek kata sebelum mengambil sebarang produk kita kaji terlebih dahulu.

Berapa lama produk tersebut telah dikeluarkan. Adakah kajian terhadap produk itu selamat dan sebagainya..

Pengalaman Rina sendiri pernah turun berat badan dengan cepat. Jom Rina kongsikan beberapa tips .


C-lean


Tahukah anda sangat berbeza apabila kita melakukan cleaning dan diet. Cleaning bermaksud kita mencuci atau membersihkan . Ibarat singki yang setiap hari kita gunakan adakah kita akan selalu mencuci saluran di singki ? 

Apabila tersumbat barulah kita akan lihat pelbagai sisa sampah yang melekat di salur paip tersebut. Begitu juga di dalam tubuh badan kita. Kita makan setiap hari adakah kita juga membuang setiap hari ? Dan berapa banyak agaknya yang kita kumpul dan menyebabkan jadi toksin.

Disebabkan itu juga sebenarnya salah satu punca kita susah untuk turun berat badan. Disebabkan toksin di badan terlalu tinggi dan diet menjadi rebound . kita balas badan kita dengan makan yang banyak sebab diet dah tak menjadi.

Persoalan ? bagaimana nak cuci ? dalam program detox Rina diajar dengan cara pemakanan yang sangat best dan bantuan daripada makanan tambahan yang sebenarnya kita tak mampu pun untuk dapat dalam pemaknan seharian.


E-ating Clean

Dalam program detox Rina diajar untuk clean badan dalam tempoh 7 hari anda perlu minum air kosong yang mencukupi selepas itu diajar cara makan dengan resepi yang clean.

Untuk makanan tambahan Rina juga mengambil herb-lax untuk clean badan. MasyaAllah best sangat2 bila buat clean badan akan terus jadi ringan tau !

Berat pun tak mudah naik uolss ! sebab toksin dalam badan dah tak banyak.


P-rotien

Selain dari itu rahsia untuk kurus dengan cepat ialah dengan mengambil protien. Hal ini kerana protien mempunyai GI yang rendah berbanding kita mengambil karbo.

Tetapi pilihan saya semestilah dengan protien dari Shaklee yang bestnya protien ni sangat-sangat lah sesuai nak minum waktu apa pun . Waktu bersahur pun saya tetap ambil protien sebab tenaga lebih banyak dan kenyang lebih lama tau.

Dan yang paling best adalah protien Shaklee ada leucine dan 24 mineral yang diperlukan oleh tubuh badan. Luecine bantu untuk bakar lemak dan menjaga muscle.


A-im

Dalam tujuan untuk kita turun berat badan yang perlu diutamakan ialah kesihatan . Tak semestinya dan kurus kita sihat. Sekurang-kurangnya pergi ke health check up untuk melihat tahap kesiahatan kita.

Selain itu , apabila kita dalam keadaan tubuh badan yang lebih mudah juga untuk kita beribadah kan .

 

Walau apa saya doakan awak yang membaca dapat sedikit manfaat dari cerita saya sendiri . Semoga diberikan kesihatan yang baik sentiasa. Andai awak-awak nak maklumat lanju boleh hubungi saya di bawah.


JOM HUBUNGI RINA SEKARANG!


www.wasap.my/60103986706/bisnesshaklee

Comments

Popular posts from this blog

TESTIMONI SHAKLEE BERJAYA LOSS 10KG !

MULTIVITAMIN SHAKLEE BERWAJAH BAHARU

TINGKATKAN KESIHATAN JANTUNG DENGAN COQ - TROL PLUS