TURUN 13KG DENGAN SET KURUS SHAKLEE

Dari kecil sehingga lah zaman kolej berat masih maintain sahaja, kerana terlampau selesa dengan pelabagai makanan tak sangka dapat hadiah iaitu BERAT BADAN NAIK tanpa disangka ! Berat badan mencecah sehingga 69kg-70kg. peha mula bergesel , muka mula bulat , dan semakin hari semakin kesihatan semakin buruk. Pelbagai cara diet yang dicuba tapi tak menjadi , sehingga lah saya berjumpa dengan SET KURUS SHAKLEE.



Pada tahun Dec 2020, saya cuba untuk mencari meal replacement sebab nak kurus kan , cari dan cari terjumpalah produk dari Shaklee. Pada permulaanya, saya hanya cuba meal replacement iaitu protien dari Shaklee iaitu Cinch. Pada awalnya memang tak percaya sgt bab meal replacement ni , lagi2 bila diri sendiri memang tak suka dengan supplement2 . But amazingly, 6 bulan bulan berturut-turut dengan hanya consume Cinch saya dpat loss sebanyak 6kg ! amazingly mmg best sgt2 sbb dah berjaya turun tanpa sedar tau... Dan barulah berhasrat untuk cuba SET KURUS SHAKLEE pada July 2021.


Gambar kanan di atas adalah antara Set Kurus Shaklee yang yang saya cuba , Alhamdulillah bila cuba Set kurus kurus Shaklee ni result dia sangat-sangat cepat . Protien sy ambil waktu pagi dan malam . Dan tak lupa juga bantuan dari Omega dan lecithin untuk membantu pembakaran lemak yang lebih cepat . Dan Herblax yang bantu buang toksin dalam badan. Badan ni kita selalu makan tapi kita tak pernah cakna yang kita mengumpul pelbagai toksin yang sepatutnya kita kena buang supaya tidak mengundang pelbagai risiko penyakit. Di sebelah kiri adalah vivix , dimana vivix ini penuh banyak membantu saya dari segi tenaga dan ramuan vivix yang sangat premium bantu untuk saya kurus dengan sangat efektif.


Inilah muka yang tembam , lengan yang besar saiz macam ape dah , sungguh sangat saya tak selesa , walaupun pada mulanya tak kisah dengan apa yang orang kata , janji aku bahagia lah kononya . Sehinggalah betul2 nekad nak cuba dengan produk Shaklee dan sampai sekarang saya masih consume dengan SET KURUS SHAKLEE.




Alhamdulillah asbab konsisten dengan SET KURUS SHAKLEE , impian saya untuk dapat berat badan sebanyak 55kg tercapai, malahan bukan itu sahaja , asbab ubah diet kesihatan saya semakin baik , yang dulu kerap mc akibat senggugut yang teruk , akhirnya saya dah kurang ambil MC dan sengugut saya semakin hari semakin baik.



Comments

Popular posts from this blog

TESTIMONI SHAKLEE BERJAYA LOSS 10KG !

MULTIVITAMIN SHAKLEE BERWAJAH BAHARU

TINGKATKAN KESIHATAN JANTUNG DENGAN COQ - TROL PLUS